Website • Campagne
Prins & Dingemanse is hét merk voor schaal- en schelpdieren sinds 1880. De huisstijl van het merk dateerde uit 1979 en was in 2013 voor het laatst geupdate. ClassDesign heeft samen met de klant het hele proces doorlopen om het merk een nieuwe identiteit te geven. Samen met partners organiseerden we focusgroepen en deden we marktonderzoek. De resultaten hiervan hebben geleid tot de nieuwe campagne "Samen genieten van Zeeuws vakmanschap" en de nieuwe website. Welke beide door ons zijn bedacht, ontworpen en gerealiseerd.
Met de nieuwe Prins & Dingemanse website richten we ons volledig op de consument. Uit het onderzoek bleek dat de consument de website met name bezocht vanwege de recepten, dus hierop ligt de nadruk. Door in het CMS aan elk product meerdere recepten te koppelen krijg je op de productpagina's bijpassende recepten, maar ook interessante feiten over dit prouct. Uiteraard kun je ook direct via de receptenzoeker aan de slag.
ClassDesign heeft voor Prins & Dingemanse een campagne uitgewerkt op basis van de onderzoeksresultaten. Vanwege de start van het mosselseizoen was er een uitdagende deadline. Zo hebben we in een tijdsbestek van 3 weken de video campagne en bijpassende advertenties voor printed media opgeleverd.